Mooie strijd om NJK titels in Soest

IMG_2230

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on whatsapp
Share on email

Op 9 en 10 mei organiseerde wij voor de 4e keer het NJK. Deze keer voor het eerst in Soest! Het was weer een geslaagd evenement waar we veel positieve reacties op hebben gekregen.

Voor SHOT (S) viel op de zondag alleen Marlieke in de prijzen. Zij behaalde met Floortje Gerritsen (Trias) zilver in het dubbelspel bij de Meisjes Onder 17. In het enkelspel kwam zij i.v.m. een blessure niet in actie. Jasmijn, Olivier en Lasse speelden verdienstelijk, maar wisten deze keer niet in de prijzen te vallen.

Een nader verslag van het toernooi is te vinden op de website van de NTTB: https://tafeltennis.nl/jeugd/jeugd-in-actie-tijdens-njk-2026-in-soest/