Op vrijdag 15 mei werd, bij Talani in Nieuwpoort, de 2e editie van de Duo Supercup gespeeld. SHOT (S), als duo kampioen van de Ereklasse in de regio Midden nam het daarin op tegen Scyedam, de kampioen van de Ereklasse van de regio West.
Waar sommige finales bol staan van de spanning en pas op het laatste moment worden beslist, liet deze finale een totaal ander beeld. Pierre en Koen waren duidelijk veel te sterk voor hun opponenten uit Schiedam. Na 5 vlotte partijen stond de eindstand van 5-0 op het scorebord.
De Duo Supercup was daarmee voor Pierre, Koen en reservespeler Tristan en gaat mee naar SHOT (S). Heren, gefeliciteerd!




